تنوع رنگ و مدل را با رویال دنت تجربه کنید !!!


بسیاری از ما در طول روز بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم چون هم راحت تر با هم ست
می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها لازم نیست اما کافی است تا کمی ذوق و سلیقه به خرج داده و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار دهیم و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر از مزایای سلامتی آن نیز بهره مند شویم.ست رنگ لباس
 
طبق آخرین تحقیقات دانشمندان، رنگ ها تاثیرات روانی بسیاری دارند. وقتی ما به رنگ خاصی نگاه می کنیم در واقع پیامی به مغز ما ارسال می شود و باعث می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند. برای مثال نگاه کردن به رنگ های گرم و روشن مانند قرمز یا صورتی، هورمون دوپامین که به هورمون احساسات خوب معروف است در مغز ترشح می شود و باعث تقویت روحیه و نشاط می شود. از سوی دیگر نگاه کردن به رنگ های سرد منجر به ترشح هورمون اکسی توسین می شود که باعث ایجاد آرامش و خونسردی می گردد.
 
به طور کلی رنگ ها به دو دسته اصلی گرم و سرد تقسیم می شود. توصیه می شود رنگ های گرم با هم و رنگ های سرد هم با هم ست شود تا چشم نوازتر باشد. سعی کنید از رنگ های مکمل که روی چرخه رنگ مقابل هم قرار می گیرند برای ست کردن لباس استفاده نکنید! درست است . پس گول کلمه مکمل را نخورید. اما اگر علاقه به ترکیب رنگ های مکمل داشتید، بهتر است سراغ ترکیبی کم رنگ و پاستلی آن رنگ بروید.
پس سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که روی چرخه رنگ تقریباً کنار هم قرار بگیرند. مثل سبز و زرد ، و یا قرمز و نارنجی. چون نزدیک هم هستند و برای تماشای چشم ها لذت بخش است.



 

وجه تمایز رویال دنت در چیست ؟

شرکت رویال دنت تواسته با 0150 محصول متنو

 توضیحات بیشتر

مشتری مداری در رویال دنت چگونه است ؟

پیوسته تمام تلاش خود راجهت ارائه محصولا

 توضیحات بیشتر

چگونه میتوان مدل ها را مشاهده کرد ؟

میتوانید بامراجعه به پیج اینستاگرام و کانال ت

 توضیحات بیشتر